Politică Garanție | OpticZone
top of page

Garantii si servicii   

Garanția calității.

100% calitate - ce vezi e ceea ce primești!

Opticzone comercializează produse originale, sigilate conform standardelor CE.

Toate produsele de pe Opticzone sunt autentice. 

Opticzone comercializează lentile de contact, lentile colorate, ochelari de soare, rame de vedere, soluții și accesorii de cea mai bună calitate.

Cu experiență în comercializarea lentilelor de contact, ochelari de soare, rame de vedere, lentile colorate,

Opticzone vă oferă servicii de înaltă calitate la cele mai mici prețuri.

Produse noi sigilate și 100% originale pentru sănătatea dvs.

Produsele comercializate de la  Opticzone  beneficiază de garanția legală de conformitate, care
este de 12 de luni de la data cumpărării, pentru produsele de folosință îndelungată.

Produsele sunt certificate și avizate în Romania de Ministerul Sănătății.

Garanția de retur.

*Nu pot fi returnate, conform legii, următoarele produse: lentile de contact cu dioptrie sau culoare (dacă ambalajul original, în speță cutia, prezintă forme de uzură, este deteriorată sau desigilată) și ochelarii făcuți la comandă după specificațiile clientului (prescripție). Totodată, intervențiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje defectuoase, îndepărtarea sigiliului), altele decât cele ale personalului Opticzone, duc la anularea garanției.

Garanția de adaptare.

Îți oferim întotdeauna garanția că ochelarii, lentilele de contact sau de vedere vor fi compatibile cu prescripția ta.

Venim în întâmpinarea ta cu 3 luni garanție pentru acomodarea cu orice produs comandat de pe Opticzone la care prescripția a fost realizată de specialiștii noștri.

Garanția de adaptare se acordă produselor achiziționate de pe Opticzone și din magazinele Opticzone.

În cazul comenzilor de ochelari de vedere cu lentile progresive, vă oferim o garanție de adaptare de 30 de zile, iar garantia de adaptare constă în înlocuirea lentilelor progresive cu 2 perechi de lentile pentru vedere distanță și vedere aproape.

Trecerea la un nou brand de lentile de contact, chiar dacă este recomandată de un specialist, implică riscul ca acestea să nu vi se potrivească. Vă sfătuim să consultați întotdeauna medicul oftalmolog sau opticianul înainte de a încerca o nouă marcă de lentile. Fiecare utilizator poate avea o experiență diferită cu același tip de lentile. Vânzătorul nu este răspunzător pentru eventualele complicații medicale, disconfort sau neadaptare ce pot rezulta din utilizarea noilor lentile de contact.

 

Garanția estetică.

Știm că alegerea lentilelor colorate este o decizie foarte grea, în special când ai de ales dintre sute de modele. 

Dacă nu ești mulțumit/ă de culoarea lentilelor comandate, în termen de 30 zile ne poți contacta pe e-mail, telefon, Facebook etc. și îți oferim o reducere de 20% la o altă cutie de lentile colorate.

 

Garanția de montaj.

Alege să îți faci ochelarii de vedere la Opticzone, iar manopera pentru montarea lentilelor achiziționate din magazinele Opticzone este asigurată GRATUIT.

Montarea ochelarilor se face în cadrul laboratorului, iar aparatura modernă și experiența noastră permit executarea oricărui tip de montaj, atât pentru ochelarii de vedere, cât și pentru ochelarii de soare.

Menționăm că, în cazul montajului pe rama personală a clientului, luarea în custodie a ramei se va face în baza unui proces verbal de predare-primire și a unei note informative cu privire la responsabilitățile societății în cazul deteriorării/ruperii ramei la montaj.

 

Garanție produse

Garanția produselor se oferă în baza facturii emise.

TERMENUL DE GARANȚIE pentru produsele menționate este de 12 de luni, cu excepția produselor pentru care există o garanție specifică. 

Acordarea garanției se referă exclusiv la defecte de fabricație sau vicii ascunse sesizate în perioada de garanție și numai în condițiile purtării, păstrării și întreținerii corespunzătoare a acestora. Constatarea defectelor, a naturii și cauzelor acestora este făcută la sediul vânzătorului sau, după caz, la sediul producătorului. Pentru analizarea solicitării de garanție, clientul va trimite solicitarea către adresa de e-mail contact.optizone.@gmail.com.

După analizarea solicitării și confirmarea acordării garanției, produsul va fi înlocuit cu același produs nou sau se vor înlocui părțile defecte cu altele noi. Dacă produsul nu mai este pe stoc, acesta va fi înlocuit cu un altul, la alegere. În situația acceptării, produsul nou ales trebuie să aibă minim prețul achitat inițial. Dacă suma este mai mare, diferența de preț este suportată de client.

GARANȚIE OCHELARI DE VEDERE: Garanția de 12 de luni este valabilă doar dacă ochelarii sunt însoțiți de plicurile originale ale lentilelor. Este foarte important să păstrați bonul de casă sau factura cu care se dovedește că produsul este încă în termenul de garanție și că a fost achiziționat de la noi.

Rambursarea contravalorii ochelarilor de vedere este exceptată conform OUG 34/2014, în conformitate cu art. 16 lit.C.

Toate lentilele aeriene (pentru ochelari) comercializate de Opticzone respectă principiile ISO 8980/2004. Garanția cade în sarcina producătorului. Lentilele aeriene pentru ochelarii de vedere care sunt executate după specificațiile consumatorului sau care au fost prelucrate și montate în rama de ochelari a clientului nu au drept de anulare a comenzii.

RAME DE VEDERE ȘI OCHELARI DE SOARE: Garanția de 12 de luni se acordă în condițiile utilizării corespunzătoare. Garanția acordată de furnizor se referă numai la deficiențe ale produselor determinate de defecte de fabricație sau vicii ascunse, descoperite în condițiile unei întrețineri corespunzătoare a produselor. Deteriorări ale produselor precum zgârieturi, fisuri, spărturi, rupturi, deformări nu sunt acoperite de garanție, fiind considerate efecte ale unei întrețineri necorespunzătoare. Intervențiile mecanice asupra produsului (lipituri, montaje externe ale lentilelor de vedere, îndepărtarea sigiliului etc), altele decât cele ale personalului Opticzone, duc la anularea garanției.

GARANȚIE SOLUȚII ȘI ACCESORII OCHELARI: Aceste produse beneficiază de garanție 6 luni de la achiziționare, fiind produse cu o durată de viață scurtă.

GARANȚIE LENTILE DE CONTACT: Garanția de 12 de luni acoperă următoarele probleme apărute: zgârieturi din fabricație pe suprafața lentilei; pete pe suprafața lentilei; diferențe de putere dioptrică față de dioptria înscrisă pe ambalaj.

Garanția lentilelor de contact NU acoperă:

- prescripția și adaptarea necorespunzătoare a lentilelor de contact;

- defectele survenite în urma manipulării necorespunzătoare (ex: ciupirea marginilor lentilei etc.);

- defecte survenite în urma întreținerii sau a depozitării necorespunzătoare (ex: depozite pe suprafața lentilei sau infestarea lentilei cu bacterii, germeni, microbi etc.)

Termenul de rezolvare a reclamațiilor în perioada de garanție este de 15 zile.

bottom of page